יום חמישי, 28 באוגוסט 2014

הצדעה לחוה אפשטיין




חוה היא סופרת ותיקה, ציירת, פסלת ובעיקר מוח הומה רעיונות וידיים שלא מפסיקות לעשות. בשנה האחרונה היתה לי הזכות לעבוד איתה באופן פרטני על אמזון, כדי שהיא תוכל להוציא את כל סדרת הספרים (הארוכה) שלה שם. היא עדיין בתחילת הדרך (תרגמה והוציאה ספר אחד, עכשיו בסוף הספר השני), אבל כבר עכשיו היא נחלה הצלחה, כל כולה מעשה ידיה: הספר הראשון שלה הגיע למקום 1,200 באמזון הכללי. בתשלום, בטח בתשלום. סוף סוף הוא מראה את הפוטנציאל הגלום בו, ובאמזון עבורה.

וזה מה שהיא כתבה לי היום:


28.8.14
ללירון שלום
אנחנו עובדים ביחד כשנה במטרה לקדם את הספרים שלי באמזון. בתחילה לימדת אותי את דרכי ההתקשרות לאמזון, ואת כל רזי הבנייה של ספר דיגיטלי מתורגם לאנגלית. עשייה שהיא מלאה בפרטים שבלעדיך לא הייתי מסוגלת לדעת על קיומם.
במשך כל הזמן הזה תמיד חזרת אלי כשפניתי אליך בשאלה והדרכת אותי מתוך הידע הרב שצברת. אני גם מאמינה שתמשיך להדריך אותי ולייעץ לי עד שאוכל לצעוד בגפי.
הדרך שאתה הולך כלפי סופרים המתוסכלים מהמגבלות של השוק הישראלי, היא דרך שיש בה הרבה נדיבות לב.
לא קל להשתלב בעולם הספרים הדיגיטלי של ארצות הברית. אנחנו, תוצר של ארץ קטנטונת, לא מכירים את המסלול הזה שבו, קודם כל, צריך להתבלט מתוך אלפי ספרים כדי בכלל להגיע אל הקורא הפוטנציאלי. וכמו שקורה על פי רוב בסופו של דבר הקושי העיקרי, ובעיקר שלי, הוא שיווק, שיווק, שיווק.
צעדתי בדרך שהתווית לי, ופתאום זה קרה, והספר שלי תפס תאוצה של מכירות, ובשלהם אני מרגישה שהתחלתי להגיע למקום הנכון, ובהחלט בזכותך. אז מגיעה לך תודה ענקית.
הבחירה שלי בך לא הייתה סתמית. הוצאת ספרים שביקשה לאחז את עיני נטפלה אלי בהצעה רודפת בצע לפרסום באמזון ובחו"ל. אני נרתעתי ממנה וחיפשתי מקור ידע מהימן, ולמזלי הטוב מצאתי אותך.
אז קבל את תודתי ואת ברכתי, בתקווה שתמשיך לפעול בדרכך המפרה ולעזור לסופרים שרוצים לצאת לאור העולם.
כל טוב
חוה אפשטיין


כיף לקבל מחמאות - אבל עוד יותר כיף לדעת שעזרתי לעוד סופרת להגשים חלום, ולאורך זמן. קדימה חוה!

לרכישת הספר הראשון שלה באמזון >
ולאתר שלה>

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה